Ekonomski
stručnjaci kažu da je brend moćna stvar. Proizvod koji nije brendiran ne
postoji i ne može se prodati, a ni kupiti. Pored ekonomske potrebe da se
proizvod što bolje predstavi onima koji će ga kupovati i koristiti, te dalje
promovisati u cilju što bolje eksploatacije, „u nas“ postoji nepisano pravilo
da se brendiraju identiteti, odnosi među ljudima, društveni status i politike. Ovaj
brend je mnogo važniji, jer od njega zavisi kako i koliko će vas percipirati
okruženje u kojem živite.
Patrijarhat
u nas je brend za koji vam ne treba rodovnik koji potvrđuje ko su vam preci.
Dovoljno je da naučite i počnete bezuslovno slijediti pravila igre koja vas
vodi u neslućene privilegije. Ne morate čak ni biti religiozni, iako se to posmatra
kao dodatna vrijednost. Dok god prihvatate i živite po pravilima koja patrijarhat
od vas traži, možete se smatrati brendiranim muškarcem i ženom. Pravila
brendiranja patrijarhata u nas važe za oba pola. Svaki brend voli svoje
roditelje. A i svoju djecu.
Prvi postulat patrijarhata u nas je da je
muškarac jedan. I prije nego što se rodi
on se mora obožavati, jer je on okosnica svega. Oko njega se sve vrti, njemu se
sve vraća i za njega ne postoje granice. Sve dok ostaje u granicama svoga pola
i roda, on će zadržati brend. Ukoliko odluči da ih promjeni, on prestaje da
postoji, isto kao i žena. Čim se ovakvi muškarci i žene uoče, patrijarhat ih
škartira kao loše jedinke koje nisu spremne niti podobne za reprodukciju, pa
shodno tome ne doprinose kvaliteti brenda. Njihovo postojanje u okviru
porodice, kao osnovne ćelije brenda, je apsolutno nepoželjno, i shodno tome se mora
dobro kriti od konkurencije. Ukoliko ih je pak, korištenjem svih raspoloživih
mjera, nemoguće učiniti podobnim, nužno ih je odstraniti iz osnovne ćelije, jer
se time dokazuje pripadnost i vjernost brendu.
Svaka
žena zna da je roditi muškarca velika čast. Dok ga ne rodi, ne može se
brendirati kao žena. Ako ga ne rodi kao prvo djete, mora nastaviti rađati sve
dok ga ne rodi, inače gubi brend. Ako ga rodi kao prvo djete, svaki naredni
muškarac kojeg rodi znači stepenicu više na rang listi brendiranih žena. Žena
koja rađa samo muškarce dobija etiketu posebne vrijednosti brenda kojom dokazuje
uspješnost. Što se patrijahata tiče, njoj više ništa ne treba, jer je ona
kompletna. Rodila je mnogo, jednih, prvih i najvažnijih. A to je njena primarna
svrha i uloga.
Ukoliko
je prvi postulat zadovoljen, možete preći na sljedeći korak – muškarac je vlasnik i ne postoje drugi
vlasnici osim njega. Ovo je zlatno pravilo brenda i bez njega se on teško
može održati, naročito ako jedan muškarac dozvoli ženi da posjeduje imovinu,
svoju vlastitu ušteđevinu ili da nezavisno od njegove kontrole troši zaradu. Sva
imovina koja postoji, nezavisno da li su je stekli muškarac ili žena, mora biti
raspoređena među muškarcima, najbolje u okviru iste ćelije brenda. U nedostatku
muškaraca u porodici, usljed gubitka brenda od strane žene, imovina se prenosi
na zeta, u nadi da će kćerka prekinuti lošu sreću majke i uspjeti da se
kvalifikuje za etiketu posebne vrijednosti. Ukoliko se to desi, primarni
muškarac može odahnuti jer će imati drugu priliku da zasluži visoki rang na
patrijarhalnoj ljestvici. Zakoni o nasljeđivanju su potpuno nevažni, jer svaka
žena zna da ekonomska nezavisnost od muškarca nepoželjna za uspjeh u
brendiranju.
Shodno
tome, nepotrebna i nepoželjna je bilo kakva aktivnost žene usmjerena na
stvaranje mogućnosti za sticanje imovine, kao što su obrazovanje i plaćeni
posao van kuće, jer dovodi do smanjenja
kvaliteta osnovne ćelije brenda i umanjuje njene šanse da dobije etiketu
posebne vrijednosti.
Što se
patrijarhata u nas tiče, možete se slobodno zaustaviti na ova dva postulata i
živjeti mirno bez opasnosti da ćete izgubiti osnovni paket.
Ukoliko
se želite isticati, morate postati posebno zaslužni pripadnici brenda, time što
ćete koristiti svoje političke pozicije da biste osnovne postulate patrijarhata
ugradili i održali u okviru zakona i javnih politika i time ojačali njegovu
konkurentnost na tržištu. Za posebno napredne se preporučuje Sluškinjina
priča od Margaret Atvud, kao dodatna stimulirajuća literatura, pred spavanje.
Nemojte
zaboraviti da dobar brend zahtjeva efikasan i stimulirajući slogan,
nešto poput „Stvarno
ravnopravno!“
Objavljeno na: http://www.frontal.ba
Objavljeno na: http://www.frontal.ba
Нема коментара:
Постави коментар