27. 4. 2012.

Kako se brendira patrijarhat u nas

Ekonomski stručnjaci kažu da je brend moćna stvar. Proizvod koji nije brendiran ne postoji i ne može se prodati, a ni kupiti. Pored ekonomske potrebe da se proizvod što bolje predstavi onima koji će ga kupovati i koristiti, te dalje promovisati u cilju što bolje eksploatacije, „u nas“ postoji nepisano pravilo da se brendiraju identiteti, odnosi među ljudima, društveni status i politike. Ovaj brend je mnogo važniji, jer od njega zavisi kako i koliko će vas percipirati okruženje u kojem živite.  

Patrijarhat u nas je brend za koji vam ne treba rodovnik koji potvrđuje ko su vam preci. Dovoljno je da naučite i počnete bezuslovno slijediti pravila igre koja vas vodi u neslućene privilegije. Ne morate čak ni biti religiozni, iako se to posmatra kao dodatna vrijednost. Dok god prihvatate i živite po pravilima koja patrijarhat od vas traži, možete se smatrati brendiranim muškarcem i ženom. Pravila brendiranja patrijarhata u nas važe za oba pola. Svaki brend voli svoje roditelje. A i svoju djecu.

Prvi postulat patrijarhata u nas je da je muškarac jedan. I prije nego što se rodi on se mora obožavati, jer je on okosnica svega. Oko njega se sve vrti, njemu se sve vraća i za njega ne postoje granice. Sve dok ostaje u granicama svoga pola i roda, on će zadržati brend. Ukoliko odluči da ih promjeni, on prestaje da postoji, isto kao i žena. Čim se ovakvi muškarci i žene uoče, patrijarhat ih škartira kao loše jedinke koje nisu spremne niti podobne za reprodukciju, pa shodno tome ne doprinose kvaliteti brenda. Njihovo postojanje u okviru porodice, kao osnovne ćelije brenda, je apsolutno nepoželjno, i shodno tome se mora dobro kriti od konkurencije. Ukoliko ih je pak, korištenjem svih raspoloživih mjera, nemoguće učiniti podobnim, nužno ih je odstraniti iz osnovne ćelije, jer se time dokazuje pripadnost i vjernost brendu.

Svaka žena zna da je roditi muškarca velika čast. Dok ga ne rodi, ne može se brendirati kao žena. Ako ga ne rodi kao prvo djete, mora nastaviti rađati sve dok ga ne rodi, inače gubi brend. Ako ga rodi kao prvo djete, svaki naredni muškarac kojeg rodi znači stepenicu više na rang listi brendiranih žena. Žena koja rađa samo muškarce dobija etiketu posebne vrijednosti brenda kojom dokazuje uspješnost. Što se patrijahata tiče, njoj više ništa ne treba, jer je ona kompletna. Rodila je mnogo, jednih, prvih i najvažnijih. A to je njena primarna svrha i uloga.

Ukoliko je prvi postulat zadovoljen, možete preći na sljedeći korak – muškarac je vlasnik i ne postoje drugi vlasnici osim njega. Ovo je zlatno pravilo brenda i bez njega se on teško može održati, naročito ako jedan muškarac dozvoli ženi da posjeduje imovinu, svoju vlastitu ušteđevinu ili da nezavisno od njegove kontrole troši zaradu. Sva imovina koja postoji, nezavisno da li su je stekli muškarac ili žena, mora biti raspoređena među muškarcima, najbolje u okviru iste ćelije brenda. U nedostatku muškaraca u porodici, usljed gubitka brenda od strane žene, imovina se prenosi na zeta, u nadi da će kćerka prekinuti lošu sreću majke i uspjeti da se kvalifikuje za etiketu posebne vrijednosti. Ukoliko se to desi, primarni muškarac može odahnuti jer će imati drugu priliku da zasluži visoki rang na patrijarhalnoj ljestvici. Zakoni o nasljeđivanju su potpuno nevažni, jer svaka žena zna da ekonomska nezavisnost od muškarca nepoželjna za uspjeh u brendiranju.
Shodno tome, nepotrebna i nepoželjna je bilo kakva aktivnost žene usmjerena na stvaranje mogućnosti za sticanje imovine, kao što su obrazovanje i plaćeni posao van kuće,  jer dovodi do smanjenja kvaliteta osnovne ćelije brenda i umanjuje njene šanse da dobije etiketu posebne vrijednosti.

Što se patrijarhata u nas tiče, možete se slobodno zaustaviti na ova dva postulata i živjeti mirno bez opasnosti da ćete izgubiti osnovni paket.

Ukoliko se želite isticati, morate postati posebno zaslužni pripadnici brenda, time što ćete koristiti svoje političke pozicije da biste osnovne postulate patrijarhata ugradili i održali u okviru zakona i javnih politika i time ojačali njegovu konkurentnost na tržištu. Za posebno napredne se preporučuje Sluškinjina priča od Margaret Atvud, kao dodatna stimulirajuća literatura, pred spavanje.  

Nemojte zaboraviti da dobar brend zahtjeva efikasan i stimulirajući slogan, nešto poput „Stvarno ravnopravno!“

 Objavljeno na: http://www.frontal.ba

Нема коментара:

Постави коментар